نکات کلیدی در آموزش سئو

با ما به روز ترین ترفندهای سئو رو یاد میگیرد

نکات کلیدی در آموزش سئو

با ما به روز ترین ترفندهای سئو رو یاد میگیرد

کمپین های رقابتی بهینه سازی موتورهای جستجو ایجاد کنید

 

بهینه سازی جستجو می تواند سایت شما را به یک سازنده درآمد تبدیل کند. اینگونه است که سایت شما بیشترین دیده شدن را در موتورهای جستجو دارد. برای دریافت توصیه های بسیار مفید به خواندن ادامه دهید.

 

هنگام افزودن سئو به صفحه خود در طول راه اندازی، بهتر است چندین قطعه کوتاه در مورد موضوعات مشابه پست کنید تا مقالات بسیار طولانی. صفحات طولانی وزن کمتری نسبت به صفحات کوتاه توسط موتورهای جستجو دارند.

 


برای بهینه سازی جایگاه خود در نتایج موتورهای جستجو، تعداد بی شماری از کلمات کلیدی، از جمله غلط املایی، را در قسمت "متاتگ" راه اندازی وب سایت خود قرار دهید. موتورهای جستجو تجزیه و تحلیل این متا تگ ها را پیدا می کنند و شما در تعداد بسیار بیشتری از جستجوها نشان داده می شوید. برای مثال، بگویید کلمه کلیدی سایت شما «غذای گربه» است. علاوه بر "غذای گربه، می توانید از خرگوش، خرگوش" و غیره استفاده کنید.

  

 

نام دامنه ای را انتخاب کنید که دارای کلمات کلیدی انتخابی شما باشد. شما می خواهید زمانی که افراد سعی در جستجوی آن در وب دارند وب سایت خود را آسان کنید. تمام ترافیک سایت شما توسط تبلیغات وابسته ایجاد نمی شود، بسیاری از آنها از جستجوی محصول ناشی می شوند.

 

شما باید متن خود را که برای پیوندهای داخلی وب سایت استفاده می کنید به درستی لنگر بیاورید. استفاده از متن لنگر عمومی مانند "اینجا کلیک کنید" به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک نمی کند زیرا بسیار عمومی است. استفاده از کلمات کلیدی به عنوان متن لنگر به شما امکان می دهد مورد توجه آن عنکبوت های خزنده قرار بگیرید.

 

خود را به عنوان یک کهنه کار با تجربه از وضعیت تخصصی خود معرفی کنید. این واقعاً می تواند کمپین بازاریابی اینترنتی شما را تقویت کند. اطمینان حاصل کنید که سایتی ایجاد می کنید که مخاطبان هدف خاصی دارد و مطمئن شوید که آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کرده اید تا مشتریان علاقه مند به آن جایگاه را هدف قرار دهید. همیشه به یاد داشته باشید که آنچه را که مشتریان می خواهند به آنها بدهید، نه برای شما.

 

وبلاگ ها به راحتی رتبه بندی می شوند زیرا موتورهای جستجو مانند داده های ساختاریافته و محتوای تازه هستند. بک لینک ها ستون فقرات رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

 

این برچسب باید سی کلمه یا کمتر باشد. شما نباید بیش از 100 کیلوبایت در صفحه داشته باشید.

 

ابتدا کلمات کلیدی را جستجو کنید تا بدانید چه بنویسید. بیاموزید که کدام کلمات کلیدی برای ساخت محتوا و عناوین سایت شما بهترین هستند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما اطلاع دهد که افراد در دسته بندی های خاص شما چه چیزی را جستجو می کنند.

 

انتشار مداوم محتوای جدید و انتشار مقالات جدید بسیار مهم است. موتورهای جستجو برای وب سایت هایی که صفحات خود را با محتوای جدید به روز می کنند مفیدتر از وب سایت هایی ارزیابی می کنند که فقط به صورت پراکنده محتوا تولید می کنند. سایت‌هایی که محتوای جدید بیشتری دارند، صفحات نتایج موتور جستجوی بالاتری دارند.

 

اگر می‌خواهید از فیلتر هرزنامه موتور جستجو در امان بمانید، از محتوای تکراری در سایت‌های خود استفاده نکنید. بدانید که می توانید از مطالب تکراری استفاده کنید و حتی ندانید. تکرار همان توضیحات محصول می تواند در زمان صرفه جویی کند، اما موتورهای جستجو نمی توانند تفاوت بین صرفه جویی در زمان و ارسال هرزنامه را تشخیص دهند.

 

زیرنویس ها برای ابزار سئو مهم هستند. این بدان معنی است که سایت هایی با تعداد زیادی عکس یا مقالات روزنامه لینک شده می توانند از این موضوع به نفع خود استفاده کنند که منجر به فروش بیشتر می شود.

 

سایت های رسانه های اجتماعی ممکن است فرآیند بهینه سازی موتور جستجو را به شما ارائه دهند.

 

شما باید از سرویسی استفاده کنید که اطلاعات مالکیت دامنه شما را مسدود نکند. ممکن است گوگل شما را به عنوان یک هرزنامه علامت گذاری کند و سایت شما را حذف کند.

 

از شرکت های بهینه سازی موتور جستجو برای کمک به بازاریابی مزیت خود استفاده کنید. این شرکت ها به شما کمک می کنند تا سایت خود را طوری طراحی کنید که در یک موتور جستجوی بسیار بالاتر در بالای صفحه نتایج قرار گیرد. شما اغلب می توانید معاملات عالی در این خدمات پیدا کنید.

 

اگر رتبه بندی خود را پیگیری نکنید، متوجه نخواهید شد که آیا تلاش های سئوی شما در سئو به ثمر نشسته است یا خیر. برای بررسی رتبه صفحه خود می توانید از ALEXA یا نوار ابزار گوگل استفاده کنید.

 

به جای تک تک کلمات، روی عبارات تمرکز کنید. آیا معمولاً با استفاده از یک کلمه جستجو می کنید؟ شما باید عباراتی را انتخاب کنید که مشتریانی را به وب سایت شما بیاورند که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. به جای اینکه فقط بگویید "ما در حال فروش هستیم! این کیفیت عبارات کلیدی شما به درستی است.

 

از عبارات کلیدی در تگ های متا خود استفاده کنید. سعی کنید کلمات کلیدی خود را به عنوان مرتبط با جستجوهای وب نگه دارید.

 

عبارات کلیدی زیادی را در سراسر سایت خود بگنجانید. این به شما امکان می دهد اکنون آنها را در تگ های ALT تصویر و در نام دامنه خود قرار دهید. سایت شما باید به کلمات کلیدی که تبلیغ می کنید اشاره کند.

 

اگر وب سایت شما از ویدیوهای زیادی تشکیل شده است، به یاد داشته باشید که خزنده های موتورهای جستجو محتوای ویدیویی را نمی بینند، مهم نیست که محتوا چقدر جالب یا منحصر به فرد باشد. برای کمک به خزنده‌های وب‌سایت برای تشخیص ویدیوهای وب‌سایت شما، یک نقشه سایت ایجاد کنید که ویدیوهایی را که در سایت خود پست کرده‌اید فهرست کنید تا به خزنده‌های وب اجازه دهید آنها را ببینند.

 

استفاده از تگ های ALT یک استراتژی است که اغلب نادیده گرفته می شود. تصاویر می توانند بیشتر از ویژگی های تزئینی سایت باشند. تگ های ALT باید با وب سایت شما همراه باشند. این روش دیگری است که می توانید کلمات کلیدی را در یک وب سایت قرار دهید.

 

به عنوان مثال، شامل نکاتی در مورد نحوه استفاده از یک محصول به روش های جدید، یا ارسال یک مقاله مفید در مورد نحوه استفاده از آن یا اینکه چگونه زندگی افراد خاصی را تغییر داده است.

 

مطمئن شوید که تصاویر خود را با کلمات کلیدی که موتورهای جستجو می توانند آنها را شناسایی و استفاده کنند نامگذاری کنید. شما می توانید نام کسب و کار خود را در عنوان بنر خود وارد کنید، اما اگر از تصویر پس زمینه استفاده می شود، مطمئن شوید که از هیچ کلمه کلیدی در عنوان آن استفاده نکنید زیرا مرتبط نیست.

 

حتی اگر تمام محتوای شما در مورد یک موضوع باشد، موضوعات و مقالات اساساً در مورد یک موضوع، منحصر به فرد و جلب توجه هستند. دو کلمه اول عنوان چیزی است که خواننده را علاقه مند می کند.

 

محتوا مهمترین جنبه استراتژی سئو است. محتوای شما باید طول مناسبی داشته باشد، اما باید روی یک موضوع اصلی نیز تمرکز کند. شما همچنین از گرامر و املا بهتر استفاده می کنید. وقتی صحبت از سئو به میان می آید، در بهینه سازی موتورهای جستجو موفقیت زیادی خواهید داشت.

 

همانطور که اکنون می بینید، بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو آسان و رایگان است. استفاده از نکات بالا باعث محبوبیت سایت شما می شود. امروز از این نکات استفاده کنید و شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشید.

یکی از سایت های بروز و مفید در این زمینه سایت الهام کشاورز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد